پیروان آخرین منجی

پیروان آخرین منجی

(( تصـــــویر ایـــــن هفــــــته))

ســخــنان گهــربار حضــرت آیت‌الله امام خامنــه‌ای ( حفظه الله)در مورد ماهواره :
مؤثرترین سلاح بین‌‌المللى علیه دشمنان و مخالفین، سلاح تبلیغات است؛
من برنامه های استکبار جهانی علیه ملت ایران را در سه جمله خلاصه می کنم اول: جنگ روانی، دوم جنگ اقتصادی و سوم:
مقابله با پیشرفت و اقتدار علمی

بدون شک، غرب به موازات کسب توانایی ها و اقتدار سرشار مادی و تکنیکی،در عرصه معنویت و مکارم اخلاقی،شدیداً به انحطاط گرایید است و بر این اساس نه تنها جوامع غرب،بلکه بیشتر جوامع بشری دستخوش بحران های گوناگون شده اند.
از میان ابزارهایی که فرهنگ و تمدن های دیگر را به چالش های جدی کشانده،ماهواره است که با هدف تهاجم فرهنگی به دیگر کشورها در عرصه رسانه ها، جایی برای خود باز کرده است.

پیام های کوتاه
تبلیغات
مستضعفین تی وی

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
همسنگران

این وبلاگ با عنوان پیروان آخرین منجی ایجاد گردید که زیر نظر شورای فرهنگی قرارگاه بصیرتی ، فرهنگی پایگاه بسیج شهید چمران روستای چریان از توابع شهرستان اصفهان بار گزاری می شود.

ما به دنبال ایجاد فضائی بصیرتی وفرهنگی برای بازدید کنندگان هستیم .

انشا الله بتوانیم مطالب مفید برای شما بیندگان به نمایش بگذاریم وشما هم با نظرات خوب وموثر تون بتوانید ما ار در امر هر چه بهتر شدن این فضا ما را راهنمائی وآموزش دهید.


به امید دیدار روی مهدی عج


                                                                             یا علی مدد

مختصری  پیرامون بصیرت دشمن  شناسی


برداشت ما از واژه بصیرت که روی آن بسیار تاکید می شود، این است که، همان طور که ما در دیدنی های ظاهری، برای جلوگیری از خطر باید در لغزشگاه ها دقّت کنیم، پیش پایمان را خوب نگاه کنیم و حواس مان را جمع کنیم که در چاله نیفتیم، در امور معنوی و اجتماعی هم باید بینش دقیقی داشته باشیم. ترجمه فارسی بصیرت، همان «بینش» است؛ یعنی به مسائل سطحی نگاه نکنیم. خوب دقیق شویم. اشخاص را، گروه ها را، شرایط اجتماعی داخل و خارج را، درست بشناسیم و درک کنیم تا در دام نیفتیم و بعد از کسب شناخت و آگاهی لازم مواظب باشیم که هوای نفس ما را فریب ندهد و موجب کوردلی مان نشود. در حقیقت قوام بصیرت، اولاً به شناخت شرایط رفتار است؛ یعنی بفهمیم در چه شرایطی مشغول به انجام کاری هستیم؟ در این کار با چه کسانی مواجه هستیم؟ ما در چه شرایط زمانی و مکانی قرار گرفته ایم؟ و ثانیاً مواظب باشیم که حب و بغض ها و هوس ها و تعلّقات، باعث نشود به دام شیطان بیفتیم.

   


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مستضعفین تی وی

دایـــرکتوری افـــسران ارزشـــی