پیروان آخرین منجی

پیروان آخرین منجی

(( تصـــــویر ایـــــن هفــــــته))

ســخــنان گهــربار حضــرت آیت‌الله امام خامنــه‌ای ( حفظه الله)در مورد ماهواره :
مؤثرترین سلاح بین‌‌المللى علیه دشمنان و مخالفین، سلاح تبلیغات است؛
من برنامه های استکبار جهانی علیه ملت ایران را در سه جمله خلاصه می کنم اول: جنگ روانی، دوم جنگ اقتصادی و سوم:
مقابله با پیشرفت و اقتدار علمی

بدون شک، غرب به موازات کسب توانایی ها و اقتدار سرشار مادی و تکنیکی،در عرصه معنویت و مکارم اخلاقی،شدیداً به انحطاط گرایید است و بر این اساس نه تنها جوامع غرب،بلکه بیشتر جوامع بشری دستخوش بحران های گوناگون شده اند.
از میان ابزارهایی که فرهنگ و تمدن های دیگر را به چالش های جدی کشانده،ماهواره است که با هدف تهاجم فرهنگی به دیگر کشورها در عرصه رسانه ها، جایی برای خود باز کرده است.

پیام های کوتاه
تبلیغات
مستضعفین تی وی

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
همسنگران

پیروان آخرین منجی :"

نماینده ولی فقیه در سپاه مریوان با اشاره به تاثیرات مخرب استفاده ناصحیح از شبکه‌های ماهواره‌ای‌ گفت: ترویج بدحجابی و کمرنگ شدن عفاف در جوامع اسلامی بدترین پیامد و تاثیر استفاده از ماهواره است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمدمهدی لطیفی ‌شهرام ظهر امروز در همایش حجاب و عفاف در دبیرستان دخترانه شاهد مریوان، با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف یکی از مباحث ریشه‌ای و اساسی در دین مبین اسلام است، اظهار داشت: این موضوع به عنوان یک ارزش در جوامع اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه واژه عفت در قرآن چهار بار مورد اشاره قرار گرفته است، یادآور شد: در تفکر اسلامی عفاف هم رویه درونی و هم رویه بیرونی و هم نشانه ظاهری و هم علامت باطنی دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه مریوان نشانه ظاهری عفاف را حجاب و پوشش خواند و گفت: حجاب و پوشش نشانه عفت است و لازمه عفت پوشش است.

لطیفی ‌شهرام یکی از مهم‌ترین عوامل کمرنگ بودن آسیب‌های اجتماعی در کشورها و جوامع اسلامی را توجه به اصل مهم حجاب و عفاف عنوان کرد و افزود: توجه ویژه مردان و زنان مسلمان به امر حجاب و عفاف و رعایت آن در کنار حفظ حرمت و کرامت انسانی موجب کاهش نرخ آسیب‌های اجتماعی شده است.

به گفته وی تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن این ارزش اسلامی به صورت شبانه‌روز به صورت‌های مختلف ادامه دارد.

وی بر برخورد غیرانسانی بعضی از کشورها همچون فرانسه، انگلیس و آمریکا با زنان محجبه در دانشگاه‌ها و در خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: ترس از ترویج و گسترش دین اسلام و ارزش‌های این دین الهی یکی از مهم‌ترین دلایل مخالفت سران ظلم و کفر با ترویج حجاب و عفاف در این کشورهای مدعی مدافع حقوق بشر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه مریوان خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان با سوءاستفاده از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ و اینترنت سعی در کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی در بین مسلمانان دارند.

لطیفی ‌شهرام استفاده بیش از حد خانواده‌ها به ویژه جوانان از شبکه‌های ماهواره در کنار بی‌توجهی والدین را موجب ترویج پوشش‌های غیراسلامی در جامعه دانست و افزود: تبیین جایگاه و ارزش حجاب و عفاف برای جوانان و بیان تاثیرات مخرب بدحجابی و بی‌ عفتی برای آنان توسط والدین و مربیان مدارس امری بسیار ضروری است.

وی ترویج بدحجابی و کمرنگ شدن عفاف در جوامع اسلامی را از بدترین پیامدها و تاثیرات استفاده از ماهواره عنوان کرد و افزود: توجه ویژه خانواده‌ها به نوع پوشش فرزندان و برخورد جدی با عاملان ترویج بدحجابی و بی‌حجابی با توجه به هجمه‌های نرم دشمنان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه مریوان، حجاب و عفاف تنها مختص زنان نبوده و مردان نیز ملزم به حفظ و رعایت این مهم در جامعه هستند.

لطیفی ‌شهرام برخورد منطقی با این پدیده را به ویژه در مدارس ضروری خواند و افزود: اگر جوانان ما به درستی با جایگاه و اهمیت حجاب و عفاف آشنا شوند در کنار رعایت این مهم خود امران فعال ترویج عفاف و حجاب در جامعه خواهند شد.

۹۳/۰۴/۲۳
سرباز ولایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مستضعفین تی وی

دایـــرکتوری افـــسران ارزشـــی