پیروان آخرین منجی

پیروان آخرین منجی

(( تصـــــویر ایـــــن هفــــــته))

ســخــنان گهــربار حضــرت آیت‌الله امام خامنــه‌ای ( حفظه الله)در مورد ماهواره :
مؤثرترین سلاح بین‌‌المللى علیه دشمنان و مخالفین، سلاح تبلیغات است؛
من برنامه های استکبار جهانی علیه ملت ایران را در سه جمله خلاصه می کنم اول: جنگ روانی، دوم جنگ اقتصادی و سوم:
مقابله با پیشرفت و اقتدار علمی

بدون شک، غرب به موازات کسب توانایی ها و اقتدار سرشار مادی و تکنیکی،در عرصه معنویت و مکارم اخلاقی،شدیداً به انحطاط گرایید است و بر این اساس نه تنها جوامع غرب،بلکه بیشتر جوامع بشری دستخوش بحران های گوناگون شده اند.
از میان ابزارهایی که فرهنگ و تمدن های دیگر را به چالش های جدی کشانده،ماهواره است که با هدف تهاجم فرهنگی به دیگر کشورها در عرصه رسانه ها، جایی برای خود باز کرده است.

پیام های کوتاه
تبلیغات
مستضعفین تی وی

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
همسنگران

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

فضیلت شب های قدر ....

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۲ ب.ظ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏

 إِنَّا أَنْزَلْناهُ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ (۱) 

وَ ما أَدْراکَ ما لَیْلَةُ الْقَدْرِ (۲) 

لَیْلَةُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ (۳) 

تَنَزَّلُ الْمَلائِکَةُ وَ الرُّوحُ فِیها بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِّ أَمْرٍ (۴) 

سَلامٌ هِیَ حَتَّی مَطْلَعِ الْفَجْرِ (۵)


با توجه به آیات سوره قدر می‌توان به فضیلت‌های شب قدر پی برد:

۱. قرآن در آن نازل شده است.

۲. عبادت و احیای آن معادل بیش از هزار ماه است.

۳. خیرات و برکات الهی در آن شب نازل می‏ شود.

۴. رحمت خاص خدا شامل حال بندگان می‏ گردد.

۵. فرشتگان و روح در آن شب نازل می‏ گردند.

۱ نظر ۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۲
سرباز ولایت

پیروان آخرین منجی ::

یک استاد دانشگاه، فروش دین و اخلاق را هدف اصلی غربی‌ها در تولیدات فرهنگی برای کشورهای اسلامی دانست و گفت:‌ منسوخ کردن ازدواج و گسترش روابط آزاد ‌در جامعه هدف اصلی سریال‌های ماهواره است.

فائزه عظیم‌زاده اردبیلی اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های جهان غرب برای مبارزه با باورهای دینی و از بین بردن نگاه تقوایی در جامعه، طراحی رسانه در عرصه بین الملل و ایجاد یک فضای مخرب بین افراد است.

۰ نظر ۲۵ تیر ۹۳ ، ۰۷:۱۷
سرباز ولایت

جنگ نرم با سلاح ماهواره

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۱ ق.ظ

پیروان آخرین منجی :

با ظهور ماهواره، جهانی شدن به عنوان یک فرایند که محصول صنعت ارتباطات است سرچشمه تغییرات اجتماعی شده و به نوعی روند فراملی کردن فرهنگ‌ها و تغییر در مفهوم عمومیت را در حوزه عمومی و مذهبی به دنبال داشته است. مهمترین پیامد ایدئولوژیک جهانی شدن، تشدید جریان مدرنیته در غرب است. مدرنیته یک حوزه معرفتی گسترده دارد که از یکطرف سکولاریزم و ارزش‌های نظام لیبرال دموکراسی و از طرف دیگر نوگرایی، پیشرفت، تنوع و مصرف زدگی در کانون مرکزی آن قرار دارند. این ایدئولوژی غربی بر جدایی مذهب از نهادهای اجتماعی تاکید دارد و معتقد است که مذهب و باورهای دینی موانعی در جهت پیشرفت و نوآوری هستند. به اعتقاد پارسونز، جهانی شدن از یک طرف و از طرف دیگر تاثیرات ماهواره بر نظام اجتماعی جوامع و تغییر فرهنگ کلی و اصیل مردم که در بافتی سنتی پرورش یافته‌اند سبب افزایش تنش در جامعه و تغییر رفتارها و باورهای بین فردی مردم شده و زمینه تهاجمات فرهنگی و کم رنگ شدن فرهنگ‌های داخلی را فراهم کرده است. صاحبان ماهواره با درایت کامل، از این پدیده تکنولوژیکی در جهت رسیدن به اهداف سیاسی و فرهنگی و اقتصادی خود استفاده می‌کنند و در این راه خواسته‌ای جز جذب مردم کشورهای دیگر ندارند، آنها می‌خواهند فرهنگ دیگری را همراه با صنایع و تولیدات خود به مردم میزبان ماهواره دیکته کنند، زیرا وقتی فرهنگ‌ها و طرز فکرها یکسان شوند راه برای نفوذ آنها در جوامع هموار و دخالتشان در سامانه‌های مختلف آسان‌تر می‌شود و اگر در این میان دروازه قلب و فکر مردم به روی فرهنگ‌های کشور بیگانه باز شود دیگر دلیلی برای محدود بدون و در چارچوب بودن نیازها باقی نمی‌ماند و برنامه‌های آنها خواسته و ناخواسته تاثیرات خود را بر جای خواهد گذاشت و این همان چیزی است که آنها به عنوان بزرگترین هدف خود دنبال می‌کنند زیرا با صرف کمترین زمان ممکن و استفاده از کمترین تجهیزات می‌توانند به آنچه می‌خواهند دست یابند، که همانا غارت و چپاول کشورهای دیگر در جهت قدرتمند کردن نیروهای خود می‌باشد.

103-21.jpg_2013112573937

۱ نظر ۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۶:۲۱
سرباز ولایت

آثار مخرب ماهواره بر خانواده و جامعه

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۷ ب.ظ

پیروان آخرین منجی ::

در روزها و ماه های اخیر بحث پیرامون شبکه های ماهواره ای خارج از کشور، آسیب های اجتماعی- فرهنگی آن برای جامعه وراهکارهای مقابله با تاثیرات مخرب آن، از مسائل مهم و اساسی مورد بحث در میان اندیشمندان، سیاسیون و به خصوص مجریان نهادهای دولتی ذیربط بدل شده است.

۲ نظر ۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۷
سرباز ولایت

پیروان آخرین منجی :"

نماینده ولی فقیه در سپاه مریوان با اشاره به تاثیرات مخرب استفاده ناصحیح از شبکه‌های ماهواره‌ای‌ گفت: ترویج بدحجابی و کمرنگ شدن عفاف در جوامع اسلامی بدترین پیامد و تاثیر استفاده از ماهواره است.

۰ نظر ۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۴
سرباز ولایت

تاثیر ماهواره بر جوان ایرانی

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۲ ب.ظ

پیروان آخــرین منجــی :

بی تردید با وقوع انقلاب صنعتی درغرب و گسترش پیامدهای اقتصاد سرمایه داری در جوامع غربی و به دنبال آن تغییرات سریع و گسترده در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چهره جهان بطرز چشمگیری دگرگون شد.

دراین هیاهوی ناشی از رشد اقتصاد سرمایه داری وظهور فناوریهای جدید، چهره و ظاهر انسانها نیز از این فرایند در امان نماند و دستخوش تغییرات جدی شد.

این اتفاق با توجه به رشد و گسترش رفاه اقتصادی در جهان و تغییر در سبک و الگوی زندگی مردم طبیعی بود، اما این رویداد همراه با گسترش وسایل ارتباط جمعی مانند تلویزیون و ماهواره مسایل نو و جدیدی را برای کشورهایی که تنها پذیرنده و دریافت کننده ظواهر محصولات اقتصادی و فرهنگی غرب بودند، ایجاد کرد.

۰ نظر ۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۲
سرباز ولایت

اثرات مخرب ماهواره در جامعه

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۰ ب.ظ

استکبار جهانی،تمام توان و قوای خود را برای پیش برد اهداف خود و ایجاد نظام تک قطبی

بر عالم،بکار گرفته است .

یکی از اثر بخش ترین، گسترده ترین وجذاب ترین نیروی این شیاطین در جهت رسیدن به اهداف

استکباریشان

ماهواره است که هر روزهم آن را گسترش میدهند.

إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ

فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّـهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ(24نور)

۰ نظر ۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۰
سرباز ولایت


پیــــــــروان آخرین منجــــــــــــــــــی  :"

نظر شما در مورد کسی که دشمن خود را در بهترین جای خانه اش جا میدهد و او را گرامی می دارد و روزانه ساعت ها پیش او می نشیند و صحبت هایش را گوش می کند و به او خیره می شود چیست؟
آیا ممکن است همچنین کسی هم وجود داشته باشد؟ یا مثلا کسی بتواند در این مورد حتی نظر مساعدی هم داشته باشد؟
مسلماً شما به این نوع انسان نمی توانید انسان باعقل بگویید....

۰ نظر ۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۸
سرباز ولایت

به کسی که دوستش داری بدی نکن

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۷ ب.ظ

پیروان آخرین منجی ::"

شاید تعجب کنید و از خود بپرسید که مگر می‌شود انسان کسی را دوست داشته باشد و به او بدی کند؟!
 امّا واقع مطلب این است که چنین چیزی امکان دارد و شاید خیلی از انسان‌ها چنین‌اند، یعنی به نزدیک‌ترین افرادی که آن‌ها را دوست دارند؛ بدی می‌کنند.

برای روشن شدن این مطلب،‌ توجه می‌کنیم به سخنی که یکی از اصحاب معروف پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) به نام ابوذر، به کسی که از او خواست تا چیزی از علم که خوش‌آیند و کم‌نظیر است را به او هدیه کند و او در پاسخ گفت: «علم بسیار است، امّا اگر می‌توانى که بدى نکنى با کسى که او را دوست ‏دارى، چنان کن» آن شخص گفت: «آیا دیده‌ای که یک نفر به کسی که دوست دارد بدی کند؟!»  ابوذر گفت: «بله تو خودت را بیشتر از همه دوست داری امّا هنگامی که خداوند را نافرمانی کنی به خودت بدی کرده‌ای (و او را مستحق عذاب و آتش جهنم کرده‌ای)» [1]

۰ نظر ۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۷
سرباز ولایت

کلید های ورود به خوشبختی

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۱ ب.ظ

بسم الله الرحمین الرحیم

پیروان آخرین منجی :::
" در فرهنگ قرآن برای کسانی که به  رستگار و سعادت رسیده اند ویژگی‌های خاصی بیان شده است. از یارن برای کسانی که طالب فلاح و راستگاری هستند بسیار لازم است جویای منطق قرآن شوند و از آن ملاک و معیار ها با خبر شوند تا اینکه خود را با آن وازن الهی تطبیق داده و در نهایت فلاح و رستگاری خود را تضمین نمایند.

۰ نظر ۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۱
سرباز ولایت
مستضعفین تی وی

دایـــرکتوری افـــسران ارزشـــی