پیروان آخرین منجی

پیروان آخرین منجی

(( تصـــــویر ایـــــن هفــــــته))

ســخــنان گهــربار حضــرت آیت‌الله امام خامنــه‌ای ( حفظه الله)در مورد ماهواره :
مؤثرترین سلاح بین‌‌المللى علیه دشمنان و مخالفین، سلاح تبلیغات است؛
من برنامه های استکبار جهانی علیه ملت ایران را در سه جمله خلاصه می کنم اول: جنگ روانی، دوم جنگ اقتصادی و سوم:
مقابله با پیشرفت و اقتدار علمی

بدون شک، غرب به موازات کسب توانایی ها و اقتدار سرشار مادی و تکنیکی،در عرصه معنویت و مکارم اخلاقی،شدیداً به انحطاط گرایید است و بر این اساس نه تنها جوامع غرب،بلکه بیشتر جوامع بشری دستخوش بحران های گوناگون شده اند.
از میان ابزارهایی که فرهنگ و تمدن های دیگر را به چالش های جدی کشانده،ماهواره است که با هدف تهاجم فرهنگی به دیگر کشورها در عرصه رسانه ها، جایی برای خود باز کرده است.

پیام های کوتاه
تبلیغات
مستضعفین تی وی

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
همسنگران

آثارمیهمان ویرانگر خانواده ها چیست؟

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۹ ب.ظ

وجود شبکه های ضد دینی، ضد ایرانی و مخالف هویت انسانی، باید انسان را به فکر وادارد تا در مورد تبعات آوردن آن به منازل و سپردن تربیت کودکان و نسل انسانی به آن ها، تأمل، تفکر و مطالعه ای داشته باشند. بی شک خانواده های استفاده کننده از ماهواره را می توان قربانیان تبعات بسیار بد و پر هزینه، برای جامعه دانست. در این نوشته سعی می کنیم که مقداری از تبعات مخرب استفاده از ماهواره بر نیان خانواده را بیان کنیم


سست شدن بنیان خانواده:

فروپاشی خانواده از دیگر تبعات حضور بدون کنترل و حتی با کترل ماهواره در خانه است. ورود ماهواره در خانواده را می توان به منزله ورود یک فرد نامحرم و لاابالی دانست که دوستی ناباب برای فرزندان است، در صدد اختلاف افکنی بین زن ها و شوهرهاست، دین افراد را می گیرد، مرزها و حریم های خانواده را می شکند، به آسانی حقیقت های سیاسی و اجتماعی را وارونه جلوه می دهد، دزد وقت افراد است و اگر بتواند حتما سری هم به کیف پول افراد خواهد زد. خرید ماهواره به منزله ی دعوت از فرد ناباب به منازل است.

مجاز شمردن خیانت زن به شوهر و زشتی زدایی از روابط قبل از ازدواج حتی حاملگی بدون روابط قانونی، اهنت به والدین و بی توجهی به آن ها، نفوذ جادو و طلسم در زندگی روزمره ی بازیگران، همه و همه باعث شده فیلم ها و سریال های ماهواره ای به طور هدفمند عفت و اخلاق اجتماعی را نشانه گیری کنند، در نتیجه چند معضل گریبان جامعه را خواهد گرفت:

الف. دختران فراری:

از مهمترین کارکردهای سریال ها و فیلمهای پخش شده در ماهواره، القاء آزادی در خارج از خانه هاست، به این معنا که افراد مخصوصا دختران جوان را که به صورت سنتی و فرهنگی در خانواده ها با محدودیت هایی روبرو هستند، دچار حس زندانی بودن در خانه می کنند.

این فرآیند روانی به صورت خیلی ساده با مقایسه دخترانی که در سریال ها و فیلم ها موفق یا آزاد نشان داده می شود، با وضعیت دختران قربانی در ذهن وی شکل می گیرد، و کم کم با عدم مدیریت صحیح در خانواده ها تبدیل به یک عقده و در نتیجه فرار یا رویگردانی دختران جوان از فضای امن خانواده می گردد. چنین پدیده ای در خانواده هایی که از ساختار درستی برخوردار نیستند شدید تر است.

ب. بدحجابی و زنان خیابانی:

طبیعی است که وقتی در خانواده ها، بدون هیچ محدودیتی اعضای خانواده پای ماهواره می نشینند و فیلم هایی را می بینند که برای خانواده مناسب سازی نشده است، و بی حجابی در آن به عنوان یک امر عادی موج می زنند، به مرور از حجاب ارزش زدایی شده و زنان خانواده ترجیح بدهند که با حجاب کم رنگ تر یا احیانا بی حجاب در جامعه حضور پیدا نمایند



این مسئله با عمومی تر شدن بی حجابی و حتی استقبال نامحرمان از حضور بی حجاب زنان در جامعه تبدیل به ایجاد فضای خودنمایی برای نامحرمان و در ادامه روند دور شدن از دیده شدن در خانواده تبدیل به پدیده ی زنان خیابانی یا شکل گیری روابط نامشروع بین افراد متأهل می گردد.

نمونه زشت این آسیب را می توان در بین زنان جوانی دید که علی رغم متأهل بودن با آرایش های بسیار زننده به همراه دختر کودکشان که وی نیز آرایش شده است در خیابان ها دید، زنانی که از بروز دادن رفتارهای دوستانه با مردان نامحرم در خیابان ها ابائی ندارند.

ج. تأثیر منفی بر روابط بین افراد، اختلاف خانوادگی و شکستن حریم های خانواده:

وقتی افراد در برنامه های ماهواره می بینند که افراد چقدر با انزوا طلبی و حتی مقابله با افراد خانواده شان و یا حتی خیانت به آن ها می توانند موفق باشند، این خانواده را به سوی اختلافات داخلی، کم اهمیت شدن نقش پدر، ایجاد اختلاف بین زوجین و دوری فرزندان از والدین می کشاند. یا در سوی دیگر وقتی که پدر و مادری به همراه پسر یا دختر جوانشان نظاره گر تصاویر فیلمهایی هستند که در آن یک معاشقه ولو خفیف صورت می گیرد، همین مسئله موجب از بین رفتن پرده های حجاب بین افراد خانواده، و در نتیجه شکستن قبح الفعال می گردد. تنها خدا می داند که در خانواده ای که قبح الفعال شکسته شده باشد، چه اتفاقات بدی رخ خواهد داد.

د. ترویج هوس خواهی در تنوع طلبی:

آنچه در سریال ها و فیلمهای نمایش داده شده در ماهواره مشاهده می شود، بازیگرانی هستند که صرفا بخاطر زیبایی هایشان جلوی دوربین ها حاضر می شوند، و در سرتاسر پخش برنامه زیبایی های ظاهری و جسمی شان بصورت بسیار بزرگ نمایش داده می شود به گونه ای که محرک شهوت افراد باشد.

در طرف دیگر قضیه عموم سریال ها و فیلم های که برای مخاطبان ایرانی و مسلمان ماهواره آماده سازی می شود، سعی می شود که در آن برای حق چشیدن روابط دیگر علاوه بر روابط زناشویی را محفوظ بداند.

همین مسئله علی الخصوص در مردان موجب این گردد که حتی برای تفریح هم که شده، به دنبال رفع عطش تنوع طلبی شان باشند و حتی اگر به دلایل خارجی از انجام این عمل خودداری کنند، کمترین اثر این آسیب کم رنگ شدن رابطه ی عاشقانه بین زن ها و شوهرها و عدم رضایت و تمایل جنسی خواهد بود.

 

 

 

۹۳/۰۵/۳۰
سرباز ولایت

نظرات  (۱)

۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۷:۱۰ طراحی سایت
خیلی خوب و عالی بود
پاسخ:
با تشکر

موفق وسربلند باشید

یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مستضعفین تی وی

دایـــرکتوری افـــسران ارزشـــی