پیروان آخرین منجی

پیروان آخرین منجی

(( تصـــــویر ایـــــن هفــــــته))

ســخــنان گهــربار حضــرت آیت‌الله امام خامنــه‌ای ( حفظه الله)در مورد ماهواره :
مؤثرترین سلاح بین‌‌المللى علیه دشمنان و مخالفین، سلاح تبلیغات است؛
من برنامه های استکبار جهانی علیه ملت ایران را در سه جمله خلاصه می کنم اول: جنگ روانی، دوم جنگ اقتصادی و سوم:
مقابله با پیشرفت و اقتدار علمی

بدون شک، غرب به موازات کسب توانایی ها و اقتدار سرشار مادی و تکنیکی،در عرصه معنویت و مکارم اخلاقی،شدیداً به انحطاط گرایید است و بر این اساس نه تنها جوامع غرب،بلکه بیشتر جوامع بشری دستخوش بحران های گوناگون شده اند.
از میان ابزارهایی که فرهنگ و تمدن های دیگر را به چالش های جدی کشانده،ماهواره است که با هدف تهاجم فرهنگی به دیگر کشورها در عرصه رسانه ها، جایی برای خود باز کرده است.

پیام های کوتاه
تبلیغات
مستضعفین تی وی

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
همسنگران

این الرجبیون

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۹ ب.ظ

این الرجبیون

نام نهری است در بهشت که از شیر سفید تر است و از عسل شیرین تر . رجب »  ای دوست بدان که

پس هر کس روزی از ماه رجب را روزه بگیرد ، از آن نهر سیراب خواهد شد .

به فرموده پیامبر گرامی : « ماه رجب ، ماه خداست در غایت حرمت و فضیلت . اگر کسی روزی از این ماه را روزه بگیرد خدای را خشنود و شعله غضب الهی را خاموش نموده است و دری از درهای جهنم به روی او بسته می شود . ماه رجب ماه استغفار امت من است . رجب را اصّب نیز نامیده اند زیرا که در این ماه ، رحمت خدا بر امت من ریزش می یابد

در صحرای محشر که همه دلها نگران و همه چشمها اشکباراست ، آوائی در گوشها طنین می اندازد که : « این الرّجبیون » کجایند کسانی که ماه رجب را محترم شمرده و اعمالی از آن ماه را انجام داده اند . و بدین ترتیب آن افراد ، از دیگران جدا شده و به رضوان الهی داخل می شوند.

باشد که ما نیز فردای محشر ، مشمول رحمت و غفران الهی واقع گردیم


برای مشاهده مطلب پیرامون ماه رجب به ادامه مطلب بروید

ا ین الرجبیون؟

إِنَّ عِدَّةَ الشُهُورِ عِندَاللهِ اثنَا شَهراً فِی کِتَابِ اللهِ یَومَ خَلَقَ السَّماوَات وَالأرضَ مِنهَا أَربَعَةٌ حُرُمٌ ذَلِکَ الدِّینُ القَیِّمُ فَلا تَظلِمُوا فِیهِنَّ أَنفُسَکُم و...

شمار ماه های در نزد خدا در کتاب خدا از آن روز که آسمانها وزمین را بیافریده دوازده است چهارماه ماه های حرامند این است شیوه درست و...(سوره توبه -آیه ۳۶)

با توجه به آیه فوق تعداد ماههای سال در نزد خداوند دوازده تاست وچهارماه آن ماههای حرام است که سه ماه آن(ذی القعده -ذی الحجه-محرم )پیاپی هستند ویکی از آنها نیز ماه «رجب»است که از آن سه جداست.ومردم در این ماهها باید دست از تجاوز وقتال بردارند تا امنیت عمومی حکمفرما شود و مردم به امور مادی ومعنوی وعبادی خویش برسند زیرا رزمندگان وخانواده هایشان نیاز به عیادت -آموزش واستراحت ورسیدگی به خانه وزندگی را دارند بنابراین یک سوم سال اجباراْ باید جنگ خاموش شودتا فرصتی برای اینها باشد «منها اربعه حرم» عرب از دیرباز این ماهها را پاس می داشت وکاربه گونه ای بود که اگر کسی قاتل پدرش  را در این ماه می دید وبر او دست می یافت به او آسیب و آزاری نمی رسانید وحرمت را رعایت می کرد دلیل این که خدا درمیان ماههای دوازده گانه این چهار ماه را خاطر نشان ساخته است جلوگیری از ستم وکشتار در آنهابود چرا که امکان داشت همین جلوگیری چند ماهه باعث صلح وآشتی وگرایش به عدالت  گردد وآتش جنگ خاموش شود وشعله های خشم وتعصب در این فرصت طولانی فروکش نماید.

 در احادیث بسیاری اشاره به دعا در ماه رجب شده که از جمله آن این است که: امام صادق (ع) فرمودند:« در روز قیامت منادی خداوند از وسط عرش ندا می دهد  این الرجبیون؟»در هیچ جا نیامده است که گفته شود «این الشعبانیون» «این المحرمیون» فقط در مورد ماه رجب این تعبیر آمده است.آرایش وتزئین قلب به زینت دعا از جمله بهترین اعمال سفارش شده است دعا انسان را از ظلمت بیرون می برد و وقتی از ظلمت بیرون رفت گفتارش اعمالش ورفتارش همه وهمه برای خدا می شود از این رو در ( سوره غافر آیه ۶۰ ) چنین آمده است که:وَ قالَ رَبُّکُمُ ادعُونی أستَجِب لَکُم... (پروردگاتان گفت: مرا بخوانیدتا شما را اجابت کنم...)دعا از یکسو انسان را به شناخت پروردگار (معرفه الله) که برترین سرمایه هر انسان است دعوت می کند و از سوی دیگر سبب می شود که خود را نیازمند او ببیند ودر برابرش خضوع کند واز مرکب غرور و کبر که سرچشمه انواع بدبختیها ومجادله در آیات الله است فرود آید وبرای خود در برابر ذات پاک او موجودیتی قائل نشود از سوی سوم نعمتها را از او ببیند وبه او عشق ورزد ورابطه عاطفی او از این طریق با ساحت قدسش محکم گردد از سوی چهارم چون خود را نیازمند ومرهون نعمتهای خدا می بیند موظف به اطاعت فرمانش می شمرد از سوی پنجم چون می داند استجابت این دعا بی قید وشرط نیست بلکه خلوص نیت وصفای دل وتوبه از گناه وبرآوردن حاجات نیازمندان ودوستان از شرایط آن است خودسازی می کند ودر طریق تربیت خویشتن گام برمی دارد از سوی ششم وی به او اعتماد به نفس می دهد واز یاس و نومیدی باز می دارد وبه تلاش و کوشش بیشتر دعوت می کند .این نکته یادمان نرود که بین دعا و استجابت هیچ فاصله ای نیست (ادعونی استجب) (حتی حرف «فاء» یا «ثم»نیامده است اگر می فرمود :«فاستجب» یعنی بعد از مدت کمی مستجاب می کنم واگر می فرمود«ثم استجب» یعنی بعد از مدت طولانی)و در ضمن اگر دعایی مستجاب نشد لابد به سود ما نبوده است چون فرمود:«استجب لکم»آنچه را به نفع شما است مستجاب می کنم.پس فرصت رجب فرصت دعا و خودسازی را از دست ندهیم.

۹۳/۰۲/۱۲
سرباز ولایت

نظرات  (۱)

سلام مارو لینک کنید
پاسخ:
سلام

شما را  لینک  نمودیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مستضعفین تی وی

دایـــرکتوری افـــسران ارزشـــی