پیروان آخرین منجی

پیروان آخرین منجی

(( تصـــــویر ایـــــن هفــــــته))

ســخــنان گهــربار حضــرت آیت‌الله امام خامنــه‌ای ( حفظه الله)در مورد ماهواره :
مؤثرترین سلاح بین‌‌المللى علیه دشمنان و مخالفین، سلاح تبلیغات است؛
من برنامه های استکبار جهانی علیه ملت ایران را در سه جمله خلاصه می کنم اول: جنگ روانی، دوم جنگ اقتصادی و سوم:
مقابله با پیشرفت و اقتدار علمی

بدون شک، غرب به موازات کسب توانایی ها و اقتدار سرشار مادی و تکنیکی،در عرصه معنویت و مکارم اخلاقی،شدیداً به انحطاط گرایید است و بر این اساس نه تنها جوامع غرب،بلکه بیشتر جوامع بشری دستخوش بحران های گوناگون شده اند.
از میان ابزارهایی که فرهنگ و تمدن های دیگر را به چالش های جدی کشانده،ماهواره است که با هدف تهاجم فرهنگی به دیگر کشورها در عرصه رسانه ها، جایی برای خود باز کرده است.

پیام های کوتاه
تبلیغات
مستضعفین تی وی

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
همسنگران

سالروز ولایت وامامت حضرت مهدی عج

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۴۰ ب.ظ

آغاز امامت امام زمان  (ع) را به مسلمانان  ومنتظران آن حضرتش تبریک وتهنیت عرض می نماییم   .
ز فراق چون ننالم من دلشکسته چون نی       که بسوخت بند بندم زحرارت جدایی

ز دو دیده خون فشانم ز غمت شب جدایی       چه کنم که هست این ها گل باغ آشنایی


امامت حضرت مهدی


آغاز امامت امام زمان  (ع) را به مسلمانان  ومنتظران آن حضرتش تبریک وتهنیت عرض می نماییم.
ز فراق چون ننالم من دلشکسته چون نی       که بسوخت بند بندم زحرارت جدایی
ز دو دیده خون فشانم ز غمت شب جدایی       چه کنم که هست این ها گل باغ آشنایی 
نهم ربیع الاول مصادف با سالگرد آغاز ولایت و امامت منجی عالم مبارک باد.
امام عصر(عج) فرمودند:
و اما در پیشامدها و مسایل‌ جدید به‌ راویان‌ حدیث‌ ما مراجعه‌ کنید زیرا آنان‌ حجت‌ من‌ بر شما و من‌ حجت‌ خدا بر آنان‌ هستم‌. بحار الأنوار، ج‌ 53، ص‌ 181
 
درپایان به چند حدیث درباره امام زمان (عجل الله تعالی فرجه)  خوانندگان محترم را دعوت می نمایم.
پیامبر عزیز اسلام (صل الله علیه واله) می فرمایند:
خوشا به حال کسی که قائم اهل بیت مرا درک کند و پیش  از قیامش به او اقتدار نماید. دوست او را دوست بدارد و از دشمن وی بیزاری جوید و ولایت امامان هدایتگر پیش از او را نیز بپذیرد. اینان دوستان من و مورد علاقه و محبت من و گرامی ترین امت من در نزد من هستند
بحار الانوار،ج52،ص129،غیبت طوسی 
امام حسن عسکری (علیه السلام)می فرمایند:
سوگند به خدا حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف آن قدر غایب می شود که در زمان غیبت (طولانی اش) کسی از هلاکت نجات نمی یابد مگر آنکه خدای بزرگ او را بر عقیده به امامت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) ثابت گرداند و به او توفیق دهد که برای تعجیل فرجش دعا کند.
کمال الدین ،ج2 ،ص 384




۹۲/۱۰/۲۰
سرباز ولایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مستضعفین تی وی

دایـــرکتوری افـــسران ارزشـــی